Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

vårshow och blindbock:)

Av maja - 17 februari 2009 19:57

heej:)

idag var det skola(trååååk),hade det vanliga, matte,englska,svenska...historia. vi hade id efter lunch.

efter skolan var jag med sanna,ellen,malin och lisa hos mig.först pratade vi om vårshowen lite gran och sen körde vi blindbock.

ellen och malin åkte hem vid fyra.Malin skulle klippa sig:)det blev jätte snyggt (jag har sett det på bild), men det är säkert ännu snyggare i verkligheten.

sen satt jag,lisa och sanna vid datorn.

sen när lisa och sanna for hem kom pappa och axel hem. vi åt pannkaka.

sen dess har jag suttit framför datorn.gjort läxa i historia bl.a.

och nu sitter jag här framför datorn och tvn


xoxo maja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maja - 2 april 2009 15:41

heej! igår var jag med sanna, ellen och sara c. VI gjorde inget spec....det vanliga.....   Idag hade vi sovmorron, skönt:) ellen kom till mig på morronen och vi pratade om lite privata saker ,ni vet. Skolan, tråkig som vanligt, hände det inget spec. ...

Av maja - 31 mars 2009 20:38

Heej! Som ni ser på rubriken kom jag inte med i DM. Men lika bra det för jag är lite hängig och har varit borta från massa träningar. Bättre att dom som har varit där kmr till DM. Fast jag ska till farmor och farfar så att jag kan kolla iallafall, så...

Av maja - 31 mars 2009 17:30

Heej! vet att jag inte har skrivit på ett tag men har haft mkt annat att göra. Det var lulebocup i helgen.Ena laget kom 2:a och andra kom 4:a. Men nu måste jag göra mig i ordning till träningen för vi ska få veta vilka som ska vara med i DM=D xoxo Ma...

Av maja - 15 mars 2009 16:27

heej..:) jag vet att jag inte har skrivit spec mkt, men medans jag var i arvidsjaur så kunde jag helt plötsligt inte logga in..och sen när jag kom hem så har internet krånglat osv.... i helgen har det varit leos cup...vi var uppdelad i två lag , halv...

Av maja - 3 mars 2009 15:33

hejsan<3 jag har fortfarande inte hittat nån laddare som passar min mobil så den fungerar fortfarande inte.... jag har varit och åkt slalom på vitjokk, det var kul:) annars har jag inte gjort nåt spec...har varit på datorn osv.. idag far sanna til...

Presentation

Omröstning

vad skulle ni helst äta.en sked med...
 senap
 sirap
 ketchup
 majonäs
 taco sauce

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards