Alla inlägg under februari 2009

Av maja - 27 februari 2009 21:20

hej:)

inte gjort nåt spec i dag...som vanligt har jag läst.

vi hade slöjd, jag håller på med en tunika.....:)hoppas den blir bra..

sen har jag varit hemma....

just nu finns det inget bra på tv, därför hamnade jag här.

sitter och skriver här...

dagen har varit lång och trååkig.....inte haft nåt att göra förutom att sitta framför tvn elr datorn..elr läsa:)jag har snart läst ut "ljudet av ditt hjärta"...

men jag ska försöka dra ut på den för 4:an kmr inte ut fören den 12 mars:s

men.....ja jag vet inte vad jag skulle skriva där....det ända jag längtar till är tll imorron,men om ni vill veta varför så får ni läsa min blogg imorron elr på söndag;)


xoxo maja

Av maja - 26 februari 2009 18:49

heej:)

vi hade sovmorron idag till 9...skönt:)ellen kom till mig där vid 8:)

vi gjorde inget spec..pratade osv..

sen skola,inget roligt..bara tränade på vårshow.

sen gick jag och lisa hem till mig. vi kollade på gamla bilder. vi hittade en jätte gullig bild på angelica när hon var..kanske 4 år elr nåt sånt:)

sen städade vi mitt rum...tråååk:(..

vi åt glass också..kändes lite annorlunda att äta det på vintern men...:)

vi åt middag kl.18.30 ung...vi åt kyckling med ris..det var jätte gott:)

sen nu sitter jag här och skriver...

men nu ska jag gå och läsa i "ljudet av ditt hjärta",läs den, älska den


xoxo maja

Av maja - 25 februari 2009 19:37

heej:)

 vet att jag har varit jätte dålig  på att ladda upp och så, men jag har inte haft tid...men här kmr lite om vad jag har gjort.

lördag:gick på bio,såg bedtimes stories.sen for vi på middag hos nåra vi känner.

söndag:inget spec, läste...hade träning sen.såg på trollkarlens hemligheter.

måndag:skola, vikarie,äkte tråk skidor, läxa, var med malin:)

tisdag:skola,vikarie,läxa,träning...house

det är väl det mesta man har gjort.

idag hade vi vasaloppet...tråååk.sen så slutade vi nästan efter lunch.kuuul

jag,amanda och ellen gick hem till mig...:)

sen var det träning.jag fick gå av plan efter ett tag för att jag knappt kunde andas.så jag fick gå ner och ta lite luft...inte spec kul:(

var inte med på träningen efter det. jag satt på sidan om..men nu ska jag gå och duscha.vi ses...


xoxo maja

Av maja - 20 februari 2009 17:34

Hejsan ;)

dagen var vanlig, vi hade slöjd på morgonen, sen hade vi lite av varje.

sen efter skolan tränade vi tjejer på vårshowen ett tag.

efter skolan gick jag och lisa till´lisa. vi gjorde två stora chokladbollar.

sen nu sitter vi och ser på tv.

jag ska hem snart och äta.


xoxo maja


Av maja - 18 februari 2009 20:05

hejhej:)

på skolan har vi gjort det vanliga, ma,en,sv, osv. vi har bestämt vad vi ska ha på vårshowen, tyvärr kan jag inte berätta nåt , det ska ju bli en överraskning:)sen efter skolan gick jag hem. hade tänkt att göra engelskan men (mitt nöt) glömde en bok hemma. smarta jag:s

sen satte jag mig vid datorn och så läste jag  "ljudet av ditt hjärta".

sen träning, vi hade fys ,så jag har ont i hela kroppen nu....

men nu måste jag gå och duscha.


xoxo maja

Av maja - 17 februari 2009 19:57

heej:)

idag var det skola(trååååk),hade det vanliga, matte,englska,svenska...historia. vi hade id efter lunch.

efter skolan var jag med sanna,ellen,malin och lisa hos mig.först pratade vi om vårshowen lite gran och sen körde vi blindbock.

ellen och malin åkte hem vid fyra.Malin skulle klippa sig:)det blev jätte snyggt (jag har sett det på bild), men det är säkert ännu snyggare i verkligheten.

sen satt jag,lisa och sanna vid datorn.

sen när lisa och sanna for hem kom pappa och axel hem. vi åt pannkaka.

sen dess har jag suttit framför datorn.gjort läxa i historia bl.a.

och nu sitter jag här framför datorn och tvn


xoxo maja

Av maja - 16 februari 2009 20:51

hej:)

idag försov jag mig till 7.40...inte spec bra start på dagen. sen gick jag till skolan(blääää)..

vi gjorde väl de vanliga som matte,engelska,sv....sen efter lunch hade vi spanska....

sen gick jag till ellen, vi fickade och sen  så körde vi  vem där..

men sen skulle jag hem och äta..ellen kom efter maten och vi gick ut och lekte i snön:)

sen bakade vi scones...och det blev inte riktigt som vi tänkt oss....den blev lite degit..eller väldigt degit:s

men nu måste jag sluta innan internet slutar fungera


xoxo maja

Av maja - 15 februari 2009 14:36

hejsan:)

idag har jag hunnit med att läsa ut "när jag hör din röst", och börjat på "ljudet av ditt hjärta". vi har spelat martch mot jokkmokkf95, och vi vann:D

jag for inte själv med till jokkmokk, men jag smsade med angelica och såå...

dom kmr typ hem ikv kl 19.00, så det blir ingen träning:( jag har inte varit på träning sen jag blev sjuk, och det känns som år sedan jag var på träning...

jag har inga speciella planer för idag..bara ta de lungt


xoxo maja

Presentation

Omröstning

vad skulle ni helst äta.en sked med...
 senap
 sirap
 ketchup
 majonäs
 taco sauce

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards